Chimpy skrev:Hallon Ludde..
Hoppas bomen blir bra för då får du göra en till mig me, givetvis så får du $. Fast de kan vänta tills nästa vinter! Ska ringa Wamiltons igen om någon timma, de har ju bara dröjt 5 månader. Hoppas ju att han har något bättre o säga om våra pipor mm än vad han brukar ha. Sälv har jag hunnit få i de mesta av de jag fått e väl bara att gjuta av footholdsen o sätta i dom kvar. Sedan så blir de att vänta på delarna han inte har skickat ännu innan man kan pilla igen. Man kunde använda Kontaktlim till mattan va??
Tjena,
Ajjemen, vi får la se hur den blir när den blir klar. Ja, du har ju kittat ganska ordentligt denna vintern får man säga. =)
Är helt skandal det där egentligen... Borde fan flyga över och säga till på skarpen.
Japp, kontaktlim är det bästa till mattan. Jag körde med plastic paddings kontaktlim som fanns i halvlitersburkar på Hornbach. Ska iaf vara gult, kladdigt och lukta fan.
Som sospikey säger, pensla på undersidan mattan och skrov och låt det torka tills du kan pilla på det utan att det blir limtrådar när du tar bort fingret. Sen lägger du mattan där den ska vara. Där det är krångligt så kör med mycket värme från värmepistol. Går att sträcka och krympa mattan ordentligt om den är varm.
Vi syns säkert på Honda nån dag! Ha de gött!